27 Ekim 2010

Oje dünyasında bir yenilik...

Konuya girmeden önce belirtmeliyim ki , ben diğer blogger arkadaşlarımın yakaladığı güzel ve ilginç haberleri ,"onların adıyla" sizlerle paylaşmakta mahsur görmüyorum . Her yeniliğe anında ulaşmamız mümkün değil  . Sitelerinin isimlerini vererek , hem kendi izleyici kitleme , hem diğer moda bloğu yazarı arkadaşlarıma katkıda bulunduğumu düşünüyorum . Bu arada ben de  işlerimin yoğunluğu dolayısıyla yeterli araştırma yapamadıysam eğer , sayelerinde gündelik haberlerimi zenginleştirmiş oluyorum :) Bu konuda atlamamız gereken kuralı tekrar etmek  istiyorum ; Bu da  elbetteki haber kaynağı olan sitelerin isimlerini vermek .
İşte başarılı bulduğum bloglardan biri olan "Trendtastic NY"ın yakaladığı yenilik!
 (Bu bebek mavisini arayanlar olduğunu biliyorum bu haber onlara .., Flormar bu sene  koleksiyonunda bu tarz renklere yer verdi ,  ama aynı ton malesef yoktu  )
"Ilk defa mart ayında St. Tropez'de duzenlenen Chanel 2011 Cruise defilesinde gorulen Chanel Riva oje 15 Kasım'da satısa sunuluyor . Yumusak okyanus mavisi rengindeki Riva , Chanel'in makyaj creative direktoru Peter Philips tarafindan tasarlandı".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum