16 Nisan 2010

"Bepanthen" genç kızlar arasında efsane olmuş?!

 
Yaz geliyor.... "yara" , "yanık" , "sivilce sonrası izleri" gibi epitel dokunun hücre yenilenmesine destek gerektiği durumlarda "Bepanthen" krem'i öneririm .Tabii ki sadece ben değil doktorlarda öneriyor . "Plus" ve "merhem" olarak iki çeşidi daha olan krem'in ; plus'ı ,daha yağlı ve sanırım merhem'i ,açık yaralarda da kullanmak üzere antiseptik özelliğe sahip  .Bepanthen'i bir süredir cilt kremi olarak kullanıyordum en saf içerikli krem olacağını düşündüğümden (çünkü dudaklara ve emzirme döneminde göğüs ucu çatlaklarına da kullanılıyor)
Merak edip biraz araştırdım internet forumlarında ve bloglarda uzun uzun paylaşımlar yapılmış bu konuda ve sivilce izlerine çok iyi geldiği ve mucizevi bir icad olduğuna dair  şehir efsaneleri yayılmış , ancak bir kısım kullanıcı da izlere iyi gelse de yeni sivilcelere yol açtığını savunuyor . Daha sonra doktorların yaptığı açıklamalara da baktım ve genel kanı günlük kullanımda cilde bir zararı olmayacağı ancak hücre yenilenmesi geren bir durum olmadığı sürece fazlaca bir faydasınında olmayacağı . Ancak gerekli olduğu durumlarda aklınızda bulunsun!

1 yorum:

yorumlarınızı bekliyorum