10 Aralık 2009

Flormar 319 klasiğinden sonra 412 'yi çıkarttı...

Flormar, french manikürün vazgeçilmezi olan “319”dan sonra, french manikürün tarzını yenileyecek “412”yi kadınların beğenisine sunuyor.Flormar, klasikler arasına giren ve french manikürün vazgeçilmez parçası olan “319”dan sonra “412” ile klasik olmaya aday bir oje daha yarattı.Flormar “412” oje, tırnakları ojeden sararan ancak; french manikürden vazgeçemeyen kadınların en yeni tercihi olacak. Flormar “412”, tırnaklarda pembemsi bir görünüm sağlayarak french manikürün daha da kusursuz görünmesini sağlıyor.
Flormar “412”, dış etkenlere karşı uzun süre dayanma özelliği ve gözle görülür parlaklığı ile tırnaklarda uzun süre kalıcılık sağlarken, göz alıcı bir renk yaratıyor. Temiz tırnağa doğal bir görünüm için tek kat, canlı ve parlak bir görünüm için 2 kat uygulanması öneriliyor. Fiyat: 1.75 TL

Bu reklam kokan tanıtımdan sonra sıra geldi konuyla ilgili benim yorumlarıma değil mi? Yıllaaar yıllar önce (sene vermemeyim) daha ortada 319 falan yok (yani rakı beyazı dediğimiz renk) cila var.. bir de mat badana beyazı gibi bir renk....O zaman ki fizik öğretmenimiz elleri çok güzel bir bayan , tırnak cilası da bir farklı güzel duruyor hafif buğulu ve beyazımsı ,belki de tırnakları çok beyazdı  .Baktım ki bu görüntü ciladan daha güzel , mat beyazla cilayı karıştırdım ve şimdi ki 319'u yarattım .O zaman arkadaşlarım sorardı bu renk nedir diye ...şimdi her çeşidi var !

319 ile french görünümü
 


412 ile french görünümü
Not:Fotoğraflar yaklaşık değerler içerir:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum