21 Eylül 2010

Oje sürmek ciddi iştir...


Peki bu yıl hangi oje renkleri popülerdi??
Öncelikle  hayatımıza yeni giren ten-bej-vizon tonları 
 

Ve hatta "gri"
 
Biraz düşüşe geçmekle birlikte , yine de son yılların klasiği "french"
Rock dünyasının bağrından kopup , kırmızı halıda bile yer edinen "siyah" 
ve hemen akabinde "laci"
Kırmızı evet...ama özellikle bronz ellere yakışan nar çiçeğine dönük tonu
Ben görmezden gelsem de , bebek mavisi...hatta yanında yanında sarı .
Biraz da sedef...ama altın ,bronz veya bakır olursa .
Önümüzdeki kışa göz kırpan "mor ve mürdüm" tonları

5 yorum:

  1. tam bir oje manyağı olan ben, hemen eklemek isterim ki bu güzel renklerin ve daha fazlası inglot ve claire's de var !(: ilgilenenlere...

    YanıtlaSil
  2. Bu yıl bence daha çok fosforlu renkler moda oldu, her yerde görüyorum

    YanıtlaSil
  3. Haklısın sevgili Selma ...dedim ya "ben görmezden gelsem de" diye...işte o mavinin yanına sarı pembe turuncu ne varsa eklenebilir:)Teen age kızlar çok sevdi bu trendi,flormarda da alası ver renklerinin.

    YanıtlaSil
  4. Yasemenciğim İnglot tartışılmaz zaten, ama flormar da her renkde atak yapmış bu yıl.Metro city'deki standı süper...

    YanıtlaSil
  5. selma tasarımın bahsettiği konuda bomba bir post yayınlicam ekim ayında =) =)

    bu arada gördünüz mü NYFW'de Gwen Stefani'nin oğlunun elinde de ojeler vardı.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum