20 Ağustos 2010

"LeBron James" ile 2010 sonbahar erkek modası dosyası...


Epeydir ara vermiştik , ünlü basketbolcu LeBron Raymond James ile bu yılın erkek modasına şöyle bir bakalım mı?
Bu arada bilmeyenler için kendisiyle ilgili biraz bilgi de geçelim : 
1984 doğumlu Amerikalı profesyonel basketbolcu. 18 yaşındayken , 2003 NBA Draftı'nda Cavaliers takımına seçildi . Henüz NBA'de oynamaya başlamadan, Nike firması ile 90 milyon Dolar'a yakın ayakkabı kontratı imzaladı . Ardından da , NBA'de birçok "en iyi genç oyuncu" rekoru kırdı . İlk yılında , NBA Yılın Çaylağı Ödülü'nü kazandı  . Takımı Cavaliers'ın 2006 ve 2007 sezonlarında art arda 2 kez playoff'a kalmasında önemli rol oynadı . James ; 2008 Pekin Olimpiyatları'nda altın madalya kazanan Birleşik Devletler'in kadrosunda da yer aldı . Ayrıca 12.000 sayı barajını aşan en genç basketbolcu oldu ve 2009 yılında NBA'DE en değerli oyuncu ödülünü kazandı .
Evet konumuz genelde moda ama bu bilgileri de sizlerle paylaşmadan duramadım  , şimdi gelelim fotolara...

 Ralph Lauren 
Dolce Gabbana
 
Gömlek, Dolce & Gabbana . Jeans, Bottega Veneta.
Triko ve gömlek, Tom Ford. Jeans,Rocawear
Ceket, Nike Sportswear.  Jeans ,Gucci. Gözlük, Tom Ford.
Ceket, Gucci. Triko, Club Monaco. Gömlek, Burberry London.  Jeans, Bottega Veneta.
T-shirt , Rick Owens. Jeans , A.P.C.
Ralph lauren



2 yorum:

  1. son zamanlarda beni en tatmin görseller oldu aslında. styling şahane. hepsi benim olmalıııııı =) =)

    YanıtlaSil
  2. ...ve bu yorum da beni mutlu etti:))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum