06 Temmuz 2010

"Magic form" içgiyimin nişantaşında yarattığı dünya...

Bu kez bir değişiklik yapıp elime ulaşan bir mekan haberini sizlerle paylaşmak istedim . Henüz gidip görmedim ama açıkçası çok merak ettim , en kısa zaman da uğramayı düşünüyorum . Özellikle  fotoğrafların güzelliği ben de merak uyandırdı .

Bülten:
"Her kadın kendi masalının prensesidir mottosu ile 1952 yılından beri şıklığın ve sağlığın önemini bilen kadınlara ve genç kızlara hizmet veren MAGİC FORM içgiyim markası, Nişantaşında açtığı 3 katlı mağazasıyla kendinizi yeniden sevmeniz için yepyeni bir fırsat sunuyor.Rüya Alemi teması ile Nişantaşındaki mağazasında tecrübeli satış asistanlarının eşliğinde hizmet veren MAGİC FORM, içgiyimden, özellikli ürünlere, sporcu sütyenlerinden, yeni anneler için tasarladığı emzirme sütyenlerine, pijama ve gecelik koleksiyonuna kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip. 58 yıllık tecrübelerini tek mağazada toplayan MAGIC FORM, keyfin ve mutluluğun yeni adresi olmaya aday."
Mağazanın girişinde sizi karşılayan içgiyim koleksiyonlarının hemen alt katında bulunan Cafe’nin tasarımı, ödüllü mimar Taner Şekercioğlu tarafından yapıldı. Kullanılan fincanlar ise, Kunter Şekercioğlu’nun tasarımları. Duvarda resmedilen bahçe ortama apayrı bir derinlik duygusu kazandırırken, atmosferi bütünleyen müzikler sohbetleri daha da keyifli kılıyor. Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Ercengiz’in günlük olarak hazırladığı macaronlar ise, Fransız bir müşterilerinin dediği gibi, bulut gibi ağızda dağılarak tadanları başka bir dünyaya götürüyor." (Damla Gerçeker)
LocoMira İletişim ve Danışmanlık
Bereketzade Mahallesi
Galata Kule Sokak
Salvatore Apt No:9
D:1 Galata
Tel: (0212) 245 20 88

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum