24 Haziran 2010

Sex And The City-2 yi izledim...

Evet SATC-2 ye sonunda gittim . Hayal kırıklığına uğramamak için beklentimi mümkün olduğunca düşük tutmuştum, fakat çok çok çok beğendim . Sahnelerin şaşası gereğinden fazla olsa da , doğal oyunculuklarıyla bunu dengelemeyi başarmışlardı . 1.sini tv'de seyretmemdenmidir bilmiyorum ama , onu daha az beğenmiştim , dizinin tadını vermemişti bana ve kalıcı hiçbir mesajı yoktu . 2. ise dolu dolu 2 saat geçirtiyor gerçekten , dizideki gibi hayatın gerçeklerine biraz daha parmak basmaya çalışarak , görselliğin yanısıra özellikle "evlilikle ilgili" fikri derinliği de olan bir film çekmeye çalışmışlar . Keşke 3. de olsa....:)
Bir de anne olanların halini anlatmak için ise Miranda ve Charlotte 'un yaşadıkları yetiyor ama ,  Carrie'yi de çocuklu görmek isterdim açıkcası (Malum dizide "Alexander Petrovski"ye çocuk istemiyor diye çok kızmış ve ilerde illaki bir çocuğunun olmasını isteyeceğini söylemişti ,bu filmde ise senaryoyu "Big"le çocuksuz bir yaşam sürme kararıyla bitirmişler).....
Aşağıda daha önce paylaşmadığım görsellerle devam ediyorum .












1 yorum:

  1. ilkini daha cok begenmiştim.. daha cok eglenmiştim cunku en yakın 3 arkdasımla gitmiştim.... :)))) buna ise bilmediğim bir kentte yapayalnız ve dertlerımle gittim. oysa bu film daha fazla mantık daha fazla ide ve daha fazla mesaj içeriyordu. kesinlikle bu film daha iyiydi.. farkındayım ama ben dha iyi deildim ne yaaazıkki...

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum