31 Mayıs 2010

Gecikmiş "Eurovision" yazısı...

Hafta sonları kendimi blogumdan biraz izne ayırdığım için bazı yorumlarım gecikmeli olabiliyor , ama yine de fikirlerimi sizlerle paylaşmadan yapamıyorum .

Konu Eurovision olunca son bir iki yıldır ki kanaatim ; popüler müzik alanında Avrupa ülkelerini çoktan aştığımız (en azında "yetişdiğimiz" diyelim , daha mütevazi ve gerçekçi olsun)  ve bu konuda sadece  "Amerika" ile yarışdığımız yönündeydi . Bu yıl yine haklılığımı hissetmiş oldum . Her ne kadar Eurovision eskisi kadar ciddiye alınmasa da  sonuçta yarışma devam ediyor ve  hangi yarışmada olursa olsun derece almak güzeldir .  Ancak gözümüzde aldığımız dereceleri eskisi kadar büyümememizi gerektiren şey , yarışmanın önemsizliği değil , donanım olarak bu başarıları kazanmamızın doğallığı olmalıdır -ki bu doğu kültürü ağırlıklı bir ülke için ciddi bir başarıdır .
 Bu yıl Almanya da elbette ki kendisini çok aşmıştı .  Melodik yapısıyla radyolarda çalındığı günden beri "ben birinciyim" diyen bir parça ortaya çıkarmıştı ve dünya listelerine girebilecek bir hit adayı yaratmışlardı zaten . Bence onun arkasından gelen 2.lik 1. lik dahi sayılabilir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum