28 Nisan 2010

Ölmeden hemen önce yemek isteyebileceğim 5 tatlı:)


Bu gün sizle ilk defa yiyecek bir şeyler paylaşıyorum . Pis boğazlığım tuttu herhalde . Oysa bu günler , kendimi "dikkat etme" dönemine soktuğum günler (Ben "diyet" demiyorum , sinir bozucu ve çok iddialı geliyor  ,"dikkat etme" daha serbest ve insanı sıkmayan bir tabir:)
Bu gün "ıssız bir adaya gittiğinizde yanınıza almak isteyeceğiniz 5 şey " , "ya da son arzunuz" tarzı tatlılarımı sizlerle paylaşmak istedim :))
Sayılarını daha da arttırabilirim elbette ama seçerken kolay ulaşılabilir olanlarını tercih ettim!!
1.Kahve dünyasının Browni'si
2.Tchibo'nun brownili cheesecake'i
3.Bebek'te Güneş dondurma'nın bitter çikolata,sade dondurma ve çilek karışımı Waffle'ı
4.Özsüt'ün sufle'si

5.Magnum'dan çikolata kaplı vişne soslu sade dondurmaydı(Ama sanırım artık yokmuş)
Peki ya sizin için.....?

Sizden gelen hatırlatma üzerine 5.nin yeri hemen doldu...

5. Beyoğlu-İnci pastanesinin profiterol'ü

6 yorum:

  1. hmmmmmm hepsi nefisss:) çikolatasız ve dondurmasız bir hayat düşünemem, dolayısıyla onları yemeden gitmek de istemem :))))

    YanıtlaSil
  2. Var mı başka önerileriniz:??:)

    YanıtlaSil
  3. 1. öneri konusunda aynı fikirde değiliz sanırım :) bir de chesecake pek sevmem :)

    ölmeden önce muhakkak yenmeli mi bilmiyorum ama Beyoğlundaki meşhur İnci'nin profiterolu bir de starbucks'ın profiterollu pastası :)) çok hafif, ayrıca bella vistası'da muhteşem starbucks'ımın :)))

    3. öneriyi de muhakkak değerlendiricem :)

    YanıtlaSil
  4. Ah ben nasıl atladım İnci'nin profiterol'ünü 5. değil ,listeye 1. sıradan girmeli o zaten ...Ayrıca bella vista'da aklıma geldi ama adını hatırlayamadım o an.Yani c.cake farkıyla liste tamam:)

    YanıtlaSil
  5. 1 - istanbul - manolya'nın profiterolü, ali usta'nın bademli dondurması
    2 - izmir - bravo'nun bitter ve mascarpone dondurması.
    3 - browni intense
    4 - mezzaluna - creme brulee
    5 - tiramisu.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum