02 Aralık 2009

Saç rengi... tipe göre mi,isteğe göre mi?

Bu ara dikkatim hep saç ve makyaj üzerine yoğunlaşmış nedense , erkekler sıkılacak bu durumdan ,onlar içinde birşeyler toparlayacağım yakında ....

Şimdi konumuza gelelim ; Saç rengi nasıl da etkili görünüşümüz üzerinde.., tabii makyajda kullanılan renklerle birlikte iyice belirginleşiyor bu durum...Koyu veya açık hepsi güzel bence , önemli olan doğru tende ve doğru kesimle uygulanması . Yine de sizin var mı , tip ne olursa olsun bu daha havalıdır dediğiniz renk , veya kendinize yakışmayacağını düşündüğünüz halde içinizi kemiren kendinizi zor durdurduğunuz ...Ben bir dönem böyle bir kızıl krizine girmiştim , evet ben rengi çok sevdim , ama renk beni sevmedi anlayacağınız:) Bir de şu var ki kiminin teni her rengi kaldırır , kimisinin ise cildindeki renk pigmentleri öyle belirgin taraf tutar ki , ben kızılım ya da esmerim diye bağırır  türlü fondöten müdahalelerine rağmen....
1.

2.

3.

4.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum