28 Mayıs 2009

Saçlarıyla da "ünlü" ünlüler !







En az kendileri kadar saçlarıyla da hayranlık uyandıran ünlüleri bir araya toplamak istedim , ilerde herbirinin stillerini ayrı ayrı incelemek istiyorum . Aralarından bazıları saç modasını yönlendirmede ciddi otorite sahibi olabiliyorken ( rengiyle veya modeliyle.. , hatta bir modelin , kendi adıyla anılmasını sağlayabilenler var..) , kimisini de sadece modayı takip etme konusunda başarılı buluyoruz , bazısınında yaklaşımı daha mütevazi kalıyor ve seçtiği modelle herkezi peşinden sürüklemese de , saçları , güzellğini tamamlamada en büyük destekçisi olarak dikkat çekiyor . İşte saçlarıyla ünlü 13 ünlü : Gyweneth Paltrow , Debra Missing , Katie Holmes , Victoria Beckham , Lindsay Lohan , Jennifer Aniston , Sarah J. Parker , Catherine Zeta Jones , Beyonce , Gisele Bünchen , Bergüzar Korel , Gülben Ergen ( hatırlarsınız bir dönem dillerde" Gülben Ergen modeli" lafı dolaşırdı). Listeme Türkiye'den iki isim katabildim sizin bu formata uygun gördüğünüz başka isimler varsa bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum