16 Mayıs 2009

16 Mayıs akşamı , yani bu akşam hep birlikte Hadise' li Eurovision'u seyredeceğiz .12 Mayıs salı akşamı ön eleme yapılmıştı . Hadise , ses performansı açısından çok başarılı bir tablo sergilemese de , bizi sevindirerek finale kalmayı başardı . Bu akşamda başarılı olmasını gönülden diliyorum . Her ne kadar bu yarışmaya eskisi gibi bir milli mücadele anlamı yüklemiyor dahi olsak , ülkemiz adına elde edilmiş , küçük büyük bütün başarılar bizi gururlandırır.
Üzerinde çok tartışılan giysi konusuna gelince ; benim gönlüm hala ilk giydiği beyaz t'shırt ve jean kombinasyonundan yana .Son derece sadeydi fakat , bu sadelik , içinde bir iddia barındırıyordu .Hatta benzer tarzda kombinasyonlarla yapılmış olan fotoğraf çekimlerini de görünce, kendine özgü hoş bir tarz yaratmış olduğunu görüyorum. Keşke bu fikrin üzerine gidilseydi...


Bu arada yaklaşık 10 yaşlarındayken ağabeyimle , yarışmayı pür dikkat izlediğimiz ve şarkıları evdeki herkezi susturarak , açıktan (yani kablo bağlantısı falan olmadan) banda kaydetmeye çalıştığımız günleri hatırladım.Başarırdık ta ama...sadece arada biraz şşşt , suss , ya annee yaaa ..sesleri olurdu . O kasetler nerede acaba? O , şşşt'ler sus' lar şimdi esas hatıralar.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum