26 Şubat 2010

Nicole Kidman'ın şaşırtan özensizliği...


Detaylar önemlidir , hele ki bir Hollywood yıldızıysanız ....
Ayak parmaklarına dikkat edene kadar , zerafetine övgü düzeceğim Nicole Kidman için , söyleyeceğim bütün güzel sözleri geri alıyorum .Ya da tamam hakkını teslim edelim ; Saç rengi çok yakışmış , elbisesi de öyle , makyajı sade ve hoş , ama ya ayaklar ....hadi ayakkabı renginden geçtim ,bakım konusunda ne diyeceğimi bilemiyorum . Resmi ne yazık ki size yeterince büyük aktaramadım (Üzerine tıklayın). Aman diyorum , bir çok insanın "hayatta her zaman hatalar göze batar , doğrular zaten olması gerekenlerdir" mantığıyla hareket ettğini unutmayın ve detayları gözünüzden kaçırmayın ....
Kidman bu özensizliğiyle"sakın yapmayın"köşesinde kendine bir yer edindi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum