04 Şubat 2010

"İstanbul fashion week" bu haliyle kaç week daha sürecek acaba?

Malum topluma kazandırılmaya çalışılan yeni moda aktivitemizden bir tanesi "İstanbul Fashion Week "adıyla  yoluna devam etmeye çalışıyor . Dünya standartlarına ulaşmadan dünyaya açılmaya çalışmak ne derece doğru bilemiyorum ama sözüm yaratılanlara değil , bu yaratılanları doğru dürüst sunamayanlara...Geçen seferden ağzımın payını almış olmam  üzerine , bu soğukta çadır gösterisini uzaktan seyretmeyi tercih ediyorum . (Özellikle insanların ellerinde davetiyelerle , kapılarda omuz omuza belediye otöbüsü kıvamında bekletilmeleri sırasında ,  bu yolda cenk arkadaşım olmuş olan "Deniz Adanalı"nın o kibar kadın çizgisinden kayarak avaz avaz bağırması kulaklarımda çınlıyor hala)
Bu arada 100 bin euro alarak etkinliğe katıldığı söylenen Meg Ryan'da akşam haberlerinde izlediğime göre dar atmış kendini yoğun ilgiden dolayı çadırın dışına...Yavaş yavaş düzelir umuduyla organizasyonun devam etmesini gönülden dilerim tabii...ama korkarım planlama nedir bilmeyen acemiler yüzünden konuk veya katılımcı herkesi küstürüp ve bıktırırma aşamasına getirecekler sonunda . Umarız bu seferki intibalar daha olumlu olur diyorum .
Ben sizinle 48 yaşına rağmen -ekranlardan gördüğüm kadarıyla- oldukça fit gözüken konuğumuzun havaalanı görüntülerini paylaşayım en iyisi .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum